گاهی اوقات ایمیل شما از آدرس هایی نا معتبر و حتی معتبر ایمیل های زیادی دریافت میکند که ناخوشایند است. گاهی اوقات هم میخواهید که یک شخص خاص امکان ارسال ایمیل به شما را نداشته باشد. در هردوصورت برای بلوکه کردن هر آدرس ایمیلی میتوانید مراحل زیر را پیروی کنید.

۱-      وارد یاهو میل خود بشوید.

۲-      در بالای صفحه سمت راست روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و سپس از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

۳-      از میان گزینه های موجود در لیست سمت چپ صفحه گزینه Blocked Addresses  را انتخاب کنید.

۴-      در پنجره باز شده در باکس کنار Add an address آدرس ایمیل مزاحم مورد نظر را وارد نمایید. توجه داشته باشید که تا حداکثر ۵۰۰ آدرس ایمیل را میتوانید بلوکه کنید تا هیچکدام از ایمیلهای ارسالی از آدرسهای موجود در لیست وارد Inbox شما نشود.

۵-      پس از وارد کردن آدرس باید بر روی گزینه Add بزنید.

block 300x207 چگونه در یاهو میل ایمیل آدرس های مزاحم را فیلتر کنیم؟

Block email address

۶-      برای حذف کردن یک آدرس از این لیست هم باید ابتدا از لیست آن آدرس را انتخاب کرده و سپس روی Remove بزنید.



8wifi

 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه بدانیم که آیا کسی از اینترنت wifi ما استفاده می کند یا نه؟

کاربران اینترنت wifi روز به روز به تعدادشان افزوده می شود، از استفاده عمومی (خانه) گرفته تا کارهای تجاری، بانک ها و … از این رو اگر شما یک رمز عبور قوی برای خود انتخاب نکنید خطر بیرون همیشه در کمین خواهد بود.
در ادامه چندین تکنیک برای شناسایی سارق wifi وجود دارد که به آن می پردازیم :
راحت ترین و ساده ترین روش نگاه کردن به چراغ Router می باشد، به طور مثال شما کامپیوتر خود را در حالت Hibernate گذاشته اید و هیچ گونه ارتباط اینترنتی ندارید، با یک نگاه به Router می بینید که چراغ Internet دارد چشمک می زند، این یکی از نشانه های سرقت از wifi می باشد.
روش بهتر این است که به Router خود وصل شوید.

 

 

 

 

برای نمایش متن کامل روی ادامه مطلب در پایین کلیک کنید



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 / 11 / 1393برچسب:دزدی wifi,دزدی اینترنتی,نحوه اتصال به روتر, | 17:3 | نویسنده : علی اکبر |

۸ باور اشتباه درباره بی‌خوابی‌های شبانه

تاریکی همه جا را فرا می‌گیرد. صدای عقربه‌ها در مغزتان رژه می‌رود. از این دنده به آن دنده می‌شوید. اما خواب به چشم‌تان نمی‌آید. این یعنی همان «اینسومنیا» یا بی‌خوابی که گریبان بسیاری را می‌گیرد.

درباره این مشکل و برای مقابله با آن حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است. در این مطلب می‌خواهیم هشت باور رایج و اشتباه را درباره بی‌خوابی‌های شبانه بررسی کنیم.

بی‌خوابی مشکلی روحی ـ روانی است

درست است که اضطراب و افسردگی دربیشتر موارد دلیل اصلی اینسومنیا یا بی‌خوابی محسوب می‌شود، اما باید بدانید عوامل دیگری نیز در بروز این مشکل دخالت دارد. در برخی موارد عواملی مانند مشکلات تنفسی، محیط اطراف یا حتی نوع بهداشت زندگی نیز در بروز بی‌خوابی بی‌تاثیر نیست.

به عقیده متخصصان، مصرف برخی از داروها مانند کورتون‌ها نیز باعث بیدار ماندن‌های شبانه می‌شود. در اصطلاح پزشکی به این نوع بی‌خوابی، بی‌خوابی اولیه (Primary insomnia) می‌گویند.

افرادی که دچار....

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 / 11 / 1393برچسب:بی خوابی,درمان بی خوابی,خواب,باورهای غلط در مورد بی خوابی, | 16:58 | نویسنده : علی اکبر |

برای یافتن پاسخ سؤال بالا، باید به مطالب ذیل توجه کنید:
1- بايد دانست اسباب و علل پديده ها ، منحصر به اسباب عادي و محسوس نيست و خداوند در جهان هستي براي بعضي پديده ها چندين علت قرار داده است به طوريكه بعضي از اين اسباب داراي اثرات خاصي بر روي اشياء هستند .
بنابرآنچه گفته شد معلوم مي شود كه چشم زخم مي تواند يكي از علل و عوامل پاره اي حوادث ناگوار باشد –چنانكه در روايات به ان اشاره شده است _ همان طور كه هزاران عامل ديگر نيز مي توانند علت حوادث ناگوار باشند مثل برف ، باران ، سيل ، زلزله ، رعد و برق ، طوفان ، بي احتياطي ، خشم ، بدگماني ، حسادت ، غيبت ، دروغ ، ناسزاگويي، اعتماد بدون تحقيق ، بي اعتمادي بدون دليل ، و صدها و هزاران عامل ديگر كه هر كدام مي توانند موجب بروز حادثه اي بد و ناگوار براي ما يا ديگران باشند ؛ بنابراين چشم زخم هم علتي است مثل بقيه علل و تفاوت خاصي با ديگر علل طبيعي يا غير طبيعي( ماوراء الطبيعي ) ندارد .
بنابراين همان طور كه وجود ارتباط علي و معلولي در بسياري از...

 

 

 

 

برای نمایش متن کامل روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 / 11 / 1393برچسب:آيا تخم مرغ شكستن و اسفند دود كردن براي رد نظر صحت و سند دارد؟, | 9:30 | نویسنده : علی اکبر |
   

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اورانیوم غنی شده باید از ایران خارج شود!

 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: وجود ۶ تا ۹ هزار سانتریفیوژ، حق غنی‌سازی اورانیوم و تاسیسات زیر زمینی در ایران را نمی‌توانیم قبول کنیم. به گزارش فارس، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار داشت: تنها حذف کامل چرخه هسته‌ای ایران برای تل آویو قابل قبول است. آویگدور لیبرمن طی گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری روسی «تاس» در این‌باره گفت: تمام تجهیزات تولید اورانیوم غنی شده  و برنامه‌های موشکی ایران همگی باید برچیده شوند و تمامی 5/4 درصد اورانیوم غنی شده ایران نیز باید از این کشور خارج شود.لیبرمن در ادامه مصاحبه خود گفت: تنها معیاری که برای ما قابل قبول است، مدل بکار گرفته شده در سوریه می‌باشد که مورد توافق روسیه و آمریکا در زمینه اطمینان بخشی در زمینه حذف کامل سلاح‌های شیمیایی این کشور بود.

وزیر خارجه صهیونیستها اظهار داشت: این طرح شامل اصول اساسی بوده و در ابتدا تمامی زیر ساخت‌های موجود باید حذف می‌شده و سپس تمام توان بالقوه شیمیایی سوریه نیز باید نابود می‌شدند و سپس تمامی مواد شیمیایی موجود این کشور به خارج انتقال می یافتند. ما برای ایران نیز چنین موردی را انتظار داریم. لیبرمن سپس گفت: تمامی تجهیزات تولید اورانیوم غنی شده  و برنامه‌های موشکی ایران باید از بین برده شوند و اورانیوم غنی شده  ایران نیز به خارج از کشور انتقال یابند که در این میان روسیه یا آمریکا فرقی ندارد. این طرح تنها مورد قبول برای ماست.

 

(منبع : www.kanoonesalami.lxb.ir)



اعتدال در پوشش: 

اسلام برای ابعاد مختلف وجودی انسان دستورالعمل و برنامه دارد.

هیچ موضوع کوچک و بزرگی نیست، مگر اینکه در اسلام حکمی معین و روشن داشته باشد و در کتاب خدا و سنت به تمام نیازمندی های بشر تا روز قیامت توجه شده است. بر اساس این دیدگاه کلّی و جامع، لباس نیز در فرهنگ دینی، در مسیر هدایت و کمک انسان به سوی هدف اصلی مطرح است. اگر کسی به لباس، به عنوان هدف و ارزش مطلق بنگرد وشخصیّت خود را در گرو نوع لباسی که می‌پوشد، مشاهده و ارزیابی کند، از هدف اصلی که ....



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 / 11 / 1393برچسب:پوشش اسلام,اسلام چه نوع پوششی را توصیه می کند؟,لباس اسلامی,پوشش اسلامی, | 17:23 | نویسنده : علی اکبر |
دلیل هجرت  آیت ا... نجفی مرعشی به قم:

مرحوم آیت ا... سیّد محمود مرعشى نجفى، پدر آیت ا... العظمی سید شهاب‌الدین مرعشى نجفی (ره) بسیار علاقه‌‌مند بود که محل قبر شریف حضرت فاطمه زهرا(س) را به دست آورد.

ختم مجرّبى انتخاب کرد و چهل شب به آن پرداخت. شب چهلم پس از به پایان رساندن ختم و توسّل بسیار، استراحت کرد. در عالم رؤیا به محضر مقدّس حضرت امام صادق(ع) مشرّف شد.

امام به ایشان فرمودند: «عَلَیْکَ بِکَرِیمَه اَهْل ِ الْبَیت» یعنى به دامان کریمه اهل بیت چنگ بزن.

ایشان به گمان اینکه منظور امام، حضرت فاطمه زهرا(س) است، عرض کرد: قربانت گردم، من این ختم قرآن را براى دانستن محل دقیق قبر شریف آن حضرت گرفتم تا بهتر به زیارتش مشرّف شوم.

امام فرمود: منظور من، قبر شریف حضرت معصومه(س) در قم است و به دلیل مصالحى خداوند مى‌خواهد محل قبر شریف حضرت فاطمه زهرا(س) پنهان بماند، از این رو قبر حضرت معصومه(س) را تجلّیگاه قبر شریف حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داده است. اگر قرار بود قبر آن حضرت ظاهر باشد و جلال و جبروتى براى آن مقدّر بود، خداوند همان جلال و جبروت را به قبر مطهّر حضرت معصومه(س) داده است.

مرحوم آیت ا... مرعشى نجفى هنگامى که از خواب برخاست، تصمیم گرفت و  بى‌درنگ همراه خانواده‌اش نجف اشرف را به قصد زیارت کریمه اهل‌بیت(س) در قم ترک کرد.بنابراین، این لقب کریمه نیز از لسان معصوم (ع) برای ایشان بیان شده است آنهم در عالم رویا؛

امام صادق(ع) حتی پیش از ولادت امام کاظم(ع)،فرموده اند:« پاره ای  از وجود من در قم دفن می شود و کسی که مدفن او را زیارت کند به مقامات بالا نزدیک خواهد شد».

 


تاريخ : شنبه 21 / 11 / 1393برچسب:چرا حضرت فاطمه معصومه (س) به کریمه اهل بیت (ع) شهرت دارند؟,حضرت فاطمه(س), | 17:19 | نویسنده : علی اکبر |

با حضور امیر سرتیپ حاتمی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، هواپیمای جدید جت جنگنده و آموزشی پیشرفته با نام صاعقه 2 ساخت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ، طی مراسمی رونمایی و به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد 

با حضور امیر سرتیپ حاتمی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، هواپیمای جدید جت جنگنده و آموزشی پیشرفته با نام صاعقه 2 ساخت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ، طی مراسمی رونمایی و به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد .

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع ....

 

 

 

برای نمایش متن کامل روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 20 / 11 / 1393برچسب:جدیدترین جنگنده ایرانی,صاعقه2,صنعت هوایی ایران, | 18:20 | نویسنده : علی اکبر |

نانوفناوری در آینده نزدیک یک بازار 1000 میلیارد دلاری در جهان خواهد داشت. جمهوری اسلامی ایران تا کنون رتبه مناسبی از نظر دانش نانو به دست آورده است.

یک نگاه مقایسه‌ای به نتایج و کارکردهای انقلاب اسلامی در صحنه عمل نسبت به دوره قبل از انقلاب و کشورهای همطراز، از یک طرف گویای تغییرات بزرگ و غیرقابل انکار و خیره کننده ناشی از انقلاب در 34 گذشته و از طرف دیگر ترسیم کننده یک دورنمای ایده‌ا

ل و آرمانی برای آینده است و این همه در شرایطی به دست آمده است که دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان همواره در تلاش بوده و از هر اهرمی برای تحت فشار گذاردن کشور و ناکام گذاشتن طرح‌ها و برنامه‌های آن بهره گرفته‌اند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکنون را می‌توان حداقل در چهار زمینه سیاسی، اقتصادی، علمی فناوری و نظامی بیان کرد:

 

 

 

برای نمایش متن کامل روی ادامه مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 19 / 11 / 1393برچسب:پهباد آمریکایی,نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی,آر کیو 170,پهباد آر کیو 170 امریکایی,rq170, | 18:32 | نویسنده : علی اکبر |

 

 

 

برای نمایش کامل تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید. 



ادامه مطلب